POGOJI POSLOVANJA

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine ManaHrana so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino ManaHrana (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Tjaša Lapornik s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).Podatki o ponudniku:
Matična št.: 8077223000
ID št. za DDV: SI 72004584
TRR: SI56 0201 0281 7311 131 (NLB d.d.)

NAROČANJE PREKO ELEKTRONSKE POŠTE

Izdelke lahko naročite tudi na e-mail na naslovu: info@manahrana.si, v katerega napišite:
  • ime in priimek
  • naslov za dostavo
  • način plačila (po predračunu ali po povzetju)
  • telefonsko številko
  • kodo za popust (v kolikor jo imate)
  • izbrane izdelke

OSEBNI PREVZEM

Izdelke lahko prevzamete tudi osebno na naslovu Maleševa 10, neselje Mostec pri Koseškem bajerju v Ljubljani. Prosimo, da se vnaprej dogovorite po telefonu 041 961 143.

DOSTOPNOST INFORMACIJ (POVZETEK ZAKONODAJE)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a.identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b.kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c.bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d.dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e.pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f.vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g.način plačila in dostave,
h.časovno veljavnost ponudbe,
i.rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; pogoje za odstop; podatki o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j.pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PLAČILO

Na voljo sta dve možnosti plačila:

I. Plačilo po povzetju
Paket plačate ob dostavi, ko ga dostavljalec dostavne službe DPD prinese na vaš dom. Za plačilo po povzetju se dodatno plača odkupnina v znesku 1,00 € (odkupnino zaračuna Manahrana ob izdaji računa). Plačilo po povzetju je možno samo z gotovino.
II. Plačilo po predračunuCeloten znesek kupnine poravnate z bančnim nakazilom na TRR ManaHrane (pred dostavo izdelka).  Drugega stroška v tem primeru ni.
Vse cene v spletni trgovini ManaHrana imajo vključen DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

DOSTAVA

Strošek dostave
Za nakup nad 50,00 € je dostava brezplačna, saj strošek dostave plača ManaHrana. Za nakup manjši od 50,00 € pa znaša dostava 2,90 € (znesek obračuna ManaHrana). Znesek dostave velja za celotno Slovenijo.

Cena dostave paketa je izračunana na podlagi povprečne teže in vrednosti  vseh paketov, ki jih podjetje Tjaša Lapornik s.p. pošilja preko dostavne službe DPD. V primeru, da teža in vrednost posameznega spletnega naročila močno izstopa od povprečne teže in vrednosti vseh poslanih paketov podjetja Tjaša Lapornik s.p., si pridržujemo pravico, da za strošek dostave obremenimo naročnika in ga o tem predhodno obvestimo oz. se dogovorimo za drugačen način prevzema blaga.

DOSTAVA NA HRVAŠKO

Dostava za proizvode u ukupnoj vrijednosti od 550,00 kuna ili više je BESPLATNA. Za proizvode u ukupnoj vrijednosti manjoj od 550,00 kuna trošak poštarine je 55 kuna. Paketić će biti kod tebe u roku 2 do 5 radnih dana (ako nešto ne pođe po zlu ili nam ne ponestane zaliha), Paketić plaćaš na račun ManaHrane. Sve informacije poslat čemo nakon narudžbe.
Za naročila in pošiljke izven Slovenije vas prosimo, da nam pošljete mail s povpraševanjem na info@manahrana.si.
Rok dostave
Paket vam bo dostavil zanesljiv paketni distributer DPD, ki spada med največje ponudnike logističnih storitev v Sloveniji. Vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-4 delovne dni, si bomo pa seveda prizadevali, da paket dobite v najkrajšem možnem času. Pri plačilu po predračunu, bo paket oddan na pošto takoj po prejetem nakazilu. Če se slučajno zgodi, da izdelka nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku. Pred dostavo vas bo dostavljavec DPD poklical in se z vami dogovoril o točnem času in kraju dostave.

Če paketa ne prejmete v dogovorjenem roku nas obvestite na info@manahrana.si, da skupaj ugotovimo, kje se nahaja in kako vam ga čim hitreje dostaviti.

POSTOPEK NAKUPA

Z registracijo v spletno trgovino ManaHrana pridobi obiskovalec uporabniško ime ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.

1. Naročilo v čakalni vrsti
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.  Na tem koraku ima kupec v roku dveh ur možnost preklicati naročilo brez posledic, tako da na poslano naročilo odgovori (preklic).  Razen možnosti preklica uporabnik po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. 
2. Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave ter o načinu nakazila plačila, če je izbira plačila na predračun.  Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago odposlano
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa.

BREZPLAČNO DARILO

Ob prvem nakupu vas bomo presenetili tudi z brezplačnim darilom.

POLITIKA VRAČIL

Pravica do odstopa od nakupa
V kolikor s produkti ne bi bili zadovoljni ali bi radi odstopili od nakupa, nas je potrebno v roku 14 dni o tem obvestiti preko e-pošte ( info@manahrana.si). Ob tem vam razlogov za odstop od pogodbe ni potrebno navajati. Naročeno blago nam nato v roku 30 dni od oddanega obvestila o odstopu, v originalni embalaži s priloženim originalnim računom pošljite na sedež podjetja (Tjaša Lapornik s.p., Trebinjska ulica 12, 1000 Ljubljana). Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Podjetje Tjaša Lapornik s.p. vam nato povrne celotno kupnino, vendar pa sami nosite stroške, ki nastanejo z vračilom blaga (strošek vračila). Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo se kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.
Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec navedel, če je prodajalec poslal napačne produkte, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 15 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, nas morate o tem predhodno obvestiti preko e-pošte ali pa pokličete in se dogovorite z referentom, ki bo na vaš naslov poslal kurirja, ki bo prevzel blago. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen.

Vračilo poškodovanih pošiljk
V kolikor je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri DPD. To storite tako, da nas obvestite in vam po dogovoru pošljemo dostavno službo, ki prevzame paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

OPOZORILO

Vsebina na tej spletni strani je za informativno in izobraževalno rabo in ni nadomestilo za strokovno zdravniško pomoč in ne more nadomestiti diagnoze ali zdravljenja.  Proizvodi in trditve o posameznih izdelkih preko te spletne strani niso bile ocenjene s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za diagnosticiranje, zdravljenje ali preprečevanje bolezni.
V zvezi s svojim zdravstvenim stanjem vedno poiščite nasvet svojega družinskega zdravnika ali druge usposobljene osebe. Prav tako se pred uporabo naših izdelkov z njim posvetujte v primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila.

PRAVNO OBVESTILO GLEDE AVTORSKIH PRAVIC

Spletna trgovina ManaHrana in vse vsebine ter podatki objavljeni v spletni trgovini (slike artiklov, grafični in video elementi) so last podjetja Tjaša Laponik s.p. in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah. Prepovedano je kopiranje, razmnoževanje, objavljanje, prenašanje ali kakršenkoli drug način distribuiranja katerih koli podatkov, ki so del spletnega mesta www.manahrana.si, razen v primeru danega pisnega dovoljenja s strani podjetja Tjaša Lapornik s.p.

Blagovna znamka ManaHrana in logotip sta v lasti podjetja Tjaša Lapornik s.p.

VARNOST IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) varujemo zasebnosti naših uporabnikov. Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Uporabnik prevzema vso odgovornost za verodostojnost osebnih in kontaktnih informacij. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Osebne in kontaktne informacije ne bomo uporabili v nobene druge namene in ne bomo jih razkrivali tretjim osebam.
 
Tako imenovani piškotki (cookies) nam omogočajo vodenje evidence o obiskih. Povedo nam, katere dele portala ljudje obiskujejo in v kakšnem številu. S to tehnologijo se ne zbirajo osebni podatki o posameznih uporabnikih, ampak analiziramo samo skupne informacije. Izključni namen tega je izboljšanje vsebin in uporabe portala.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@manahrana.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V nasprotnem primeru je za reševanje sporov pristojno sodišče.

POMOČ IN INFORMACIJE

Za vse morebitne informacije in vprašanja se lahko na nas obrnete tudi vsak delavnik med 18:00 in 21:00 uro na telefonsko številko 041 961 143 in vam bomo z veseljem pomagali. Kadarkoli pa lahko pošljete e-pošto na elektronski naslov:  info@manahrana.si in prejeli boste odgovor v najkrajšem možnem času.  

ŽELIMO VAM PRIJETEN NAKUP IN VELIKO UŽITKOV OB NAŠIH IZDELKIH!

Brezplačna poštnina
ob nakupu nad 50€

Darilo ob
prvem nakupu